Friday, October 2, 2009

penenang hati

Lepas raya baru ni member aku ajak pergi memancing kat hutan.Aku memang suke masuk hutan ni bleh jumpe mende2 yang x pernah aku tengok kt bandar.Best jugak leh mandi air sungai ,pemandangan pun cantik bleh tenangkan fikiran jauh dari kesibukan kota.Nama tempat aku nk pergi ni Jeram Tanduk entah kenapa orang panggil jeram tanduk aku pun tak tau mungkin banyak tanduk kot kt sini hehehe tempat ni terletak kt kg air putih ,banyak lagi jeram 2 yang ade kat sini tapi aku tak sempat nak pergi sebab waktu tak mengizinkan.

aku pergi ngam motor untuk memudahkan pergerakan aku kt dalam hutan tapi kalau nak pergi ngam kereta pun boleh jalan ok...
sebelum masuk hutan kene la isi perut dulu lapar beb nak makan ape kt dalam hutan .sedap jugak nasik lemak kg 2 bungkus aku bedal tambah plak 2 bungkus lagi buat bekal kt dalam hutan...









Hasil tangkapan aku bolehla goreng balik rumah nanti.....kalau ikut hati aku ikan ni aku buat balik hidup2 kat rumah letak kt dalam aquarium cantik tapi nk buat camner xder bekas ,aku buat balik sekor je tu pun ikan lampan.Kalau korang nak tenangkan fikiran bagus datang kat sini ,berkemah baru best tiap2 hari memang ramai orang datang berkelah kire popular jugak la tempat ni...

No comments:

Post a Comment