Saturday, November 5, 2011

Nak ke tak nak adoiiiii


Trip jelajah terengganu kian hampir debaran semakin terase kini tinggal cuma 11 hari mase untuk kami training sehabis mungkin.Kelengkapan basikal kami tak la seperti riders lain yang meletup dengan rim mahalnya, group kami hanyalah group miskin yang ingin mencuba nasib dan ingin menaikkan nama kampung halaman kami.Dalam masa training sifu menawarkan aku rim cosmicnya untuk trip jelajah terengganu kerana dalam 6 org group kami rim aku paling cap ayam hehehehe tapi power wakakakaka.Aku berfikir panjang patut ke aku ambik atau tak sebab duit tak berapa nak ada tu yang menjadi masalah utama ,kalau diikutkan hati mahu saja aku rembat rim tu .semoga trip jelajah terengganu ni berakhir dengan kegembiraan dan kejayaan yang besar buat kami semoga Allah memberkati usaha kami ....aminnnnn.

No comments:

Post a Comment